Založ si blog

Ako to vidím ja. Úvod.

 

Dobrý deň. Dobrý deň želám všetkým, ktorí sa rozhodli prečítať si moje prihováranie sa k vnímavým ľuďom. Predstavovať sa zrejme osobitne nemusím, k môjmu blogu sa hlásim plným menom. Menom, ktoré sa proti mojej vôli ako slobodnej občianky tejto krajiny a ako osoby, ktorá nikdy nemala záujem podieľať sa na verejnom živote, stalo verejne známym, lebo sa tak niekto rozhodol namiesto mňa….

Spojené štáty Americké majú svoj 11-ty september. Čistý deň má svoj 9-ty september. V Amerike padli dvojičky. V Čistom dni padli ideály, dôvera v človeka, dôvera v spoločnosť, spravodlivosť, radosť z práce, vízie…

9. septembra 2016 poslankyňa Národnej rady Slovenskej republiky Natália Blahová zverejnila na stránke „nestranného“ Denníka N svoj blog. Ako situáciu vnímala ona, mohli ste sa dozvedieť tak z jej  blogu, ako aj z jej následných masívnych vystúpení naprieč všetkými médiami, neutíchajúcimi do dnešného dňa.

Začala prekrútením reality, naďalej v tom pokračuje, prifarbuje, deformuje, alebo aj vymýšľa, alebo aj vyslovene klame. Asi je presvedčená, že môže. Veď jej ide, preboha!, o deti! Najzraniteľnejších zo zraniteľných! Zároveň na seba nabalila množstvo „pomáhačov“ a obdivovateľov, ktorí jej tlieskajú. Všetci viete, čo si o veci myslí, čo si myslí o „Tománkovcoch“….

Neviete však, čo si myslia a čím žijú za posledný rok „Tománkovci“, mám pocit, že najsledovanejší manželský pár v našej krajine. Takže vo mne dozrelo rozhodnutie, že pre tých, ktorých to zaujíma, prinesiem pohľad z druhej strany, tak, AKO TO VIDÍM JA…

Prosím, nenárokujem si pozíciu absolútnej pravdy. Aj ja sa môžem mýliť. Poteší ma, ak budete moje riadky čítať s vedomím, že ich píšem práve s tou mojou jedinečnou životnou skúsenosťou, ktorú mi Boh nadelil a preto je moje videnie také, aké je…. subjektívne vo výpovediach. Budem však postupne prinášať aj OBJEKTIVIZOVANÉ informácie a fakty. Citácie, a vyvracanie citácií argumentami. Zároveň vás prosím, keď niekto nebudete súhlasiť s tým, čo dávam na stránku, privítam polemiku a protiargumenty. Ale k veci. Nie k osobe, nie anonymné nenávistné fľochanie, aké sa bežne pod článkami vyskytuje. Alebo je aj iná možnosť – ak je vaše nastavenie také, že jednoducho bytostne nedokážete počúvať argumenty z druhej strany (na čo máte plné právo), tak neničte si zdravie nervovaním, jednoducho nečítajte….

Keďže 9.9.2017 sme zapálili prvú sviečku na výročie tragédie nášho sedemnásť rokov krvopotne budovaného diela, budem sa snažiť postupne vracať do obdobia spred roka, chronologicky tak, ako sa diali jednotlivé udalosti po spustení ošiaľu. Tieto však budem prekladať situačnými reakciami na aktuálne dianie, pretože ani po roku Čistý deň nevymizol zo stránok a z obrazoviek.

Fu, som neskúsená v blogovaní…. na úvod dosť obsažné.

Á propos: parafrázované slovami klasikov našej politickej opozície: ak budem mať dopravnú nehodu, alebo ma prejde vlak (ako môjho kamaráta Gauliedera), tak som to nechcela….

 

 

Takže dnes už iba niečo krátke, situačné.

PSÍ HLAS DO NEBA NEDÔJDE…

Pár dní rezonuje vo verejnosti téma úniku informácií o financovaní kampane aktuálneho prezidenta Kisku. Komentujú to všetci, z rôznych uhlov pohľadu. Podľa toho, z ktorého tábora sa ten hlas ozýva. Dnes si myslím, že morálne oprávnený komentovať správanie prezidenta v jeho vlastnej firme, a najmä komentovať jeho správanie po úniku informácii, je môj manžel Peter. Nabádala som ho k tomu, aby spáchal nejaký otvorený list. Odmietol. Je introvert. A medializácie svojej osoby má už plné zuby. Ale neprotestoval, aby som sa s vami podelila o to, ako to vidím ja. Takže takto: čítali ste vyviňujúce i obviňujúce komentáre na adresu Andreja Kisku, prezidenta tejto krajiny.

Naša osobná skúsenosť však prináša ešte jeden rozmer, doposiaľ komentujúcimi nepovšimnutý. A to je rozmer zneužívania pozície PREZIDENTA Andreja Kisku na obhajobu a ochranu OBČANA Andreja Kisku. Mám za to, že toky peňazí z firmy KTAG, s.r.o. usmerňoval OBČAN Kiska. Nie prezident Kiska. Ako je možné, že dnes PREZIDENT Kiska rázne predvoláva na koberček ministra financií, aby vysvetlil únik informácií??? To čo si dovoľuje? Aký je rozdiel v hodnote občana Andreja Kisku a v hodnote občana Petra Tománka? Prezidenta Kisku sa dotklo, že niekto protiprávne zverejnil informácie o šafárení s peniazmi, ktoré mali patriť štátu? Prečo sa ho rovnako nedotklo protiprávne zverejnenie informácií o zdravotnom stave Petra Tománka? Prečo spustil mediálny krik na svoju obhajobu a prečo rovnako nepostupoval, keď Daniel Lipšic a poslanec Milan Krajniak trúbili do sveta informácie o zdravotnom stave môjho manžela? Prečo sa nepostavil pred kamery a rozhorčene nepovedal, že ako prezident tejto krajiny považuje takéto konanie za mafiánske praktiky a prečo si nepozval na koberček šéfa sociálne poisťovne Ľubomíra Vážneho?

Mám len jedno vysvetlenie – lebo psí hlas do neba nedôjde. Vážení spoluobčania – dávam do vašej pozornosti, že pre aj vami zvoleného prezidenta tejto krajiny nie je človek ako človek. Napriek tomu, aké slniečkové pózy strúha, jeho reálne správanie svedčí o inom. Peter Tománek nemá právomoc a silu oznámiť médiám, že si predvoláva šéfa sociálnej poisťovne, aby mu vysvetlil, ako je možné, že dáta o jeho zdravotnom stave sú predčítavané v zákonodarnom orgáne tejto krajiny.

To prezident Kiska myslí vážne, ak sa pýta, čo keď sa niečo podobné stane bežnému občanovi? Veď sa stalo! Neurobil ani holé NIČ.

Občan Tománek je nikto. Občan Kiska je prezident.

Môže sa vám zdať, že vás sa to netýka. Možno dnes nie. Ale môžete si byť istí, že zajtra, keď vás niekto bude chcieť odpratať zo svojej cesty ako nežiaducu záťaž, neurobí vám to isté? Aké máte záruky, že vám sa toto nestane? Navyše, keď dnes v priamom prenose máte možnosť vidieť, ako sa k porušovaniu základných ľudských práva stavia prezident tejto krajiny.

Á propos: môj manžel netrpí ničím takým, čo verejne odprezentovali dvaja vyššie menovaní páni. „Já to vím, já s ním žiju!“. Klamali.

 

1. Na počiatku bolo klamstvo, dve klamstvá. ..

08.10.2017

Sľúbila som, že moje jednotlivé blogy budú napísané v štruktúre: tvrdenie – popretie tvrdenia – dôkaz. Dnes prinášam prvý text zodpovedajúci tejto požiadavke. Celé Slovensko vie, že na počiatku našej kalvárie bol blog poslankyne Blahovej. Tento blog bol následne „rozfofrovaný“ vo všetkých médiách a postavil do pozoru mnohé zložky verejnej moci. Gratulujem [...]

fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 10:05

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Zuzana Tománková Miková

Vždy vypočuj obe strany!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 6369x
Priemerná čítanosť článkov: 3185x

Kategórie